SIO.photography

+6019-2617054

Thursday, June 17, 2010

wedding Shaporizam & juliana

Pada 12 Jun 2010, sabtu..aku shoot wedding di Penchu, Muar...1 jalan nk ke kampung aku iaitu di Bukit Kepong..1st aku msuk di kawasan perkampungan Penchu kerna sebelum2 nie kebiasaan sekadar lalu sahaja...itulah salah satu seronoknya menjadi photographer..tmpat2 yg xpernah pegi aku akan pegi 1 hari nnti...Untuk sepasangan pengantin ini lah yg membuat kn aku sampai disini.

Cuaca yg panas terik ketika itu badanku tidak berasa sihat kerana kerap terdedah pada sinaran ultra unggu..heheheheh...
walau bagaimanapun tanggungjawab harus djalan dengan elok...walau ade sedikit hujan lebat maka acara berarak serta paluan kompang agak sedikit lewat...
seronok tgk majlis persandingan persandingan Shaporizam dan Juliana berjalan dengan lancar :)
tambahan ada pula acara permainan rebut barang2 pengantin dan di tunjukkan pada DJ utk mendapat keputusan serta mendapat hadiah...

Tahniah pada beliau..semoga ikatan suami isteri beliau kekal hingga ke akhir hayat :)





















No comments:

Post a Comment